Warunki Użytkowania Spinit Casino
Wersja 1.1
Ostatnia aktualizacja: 17.10.2024
Zasady ogólne
Przed rozpoczęciem korzystania z naszej strony internetowej spinit-online.pl (zwanej dalej „Witryną”) należy przeczytać niniejsze Ogólne Warunki i Zasady. Korzystając z dowolnej części Witryny lub uzyskując do niej dostęp, zgadzasz się być prawnie związany/-a wszystkimi następującymi Warunkami i Zasadami (zwanymi dalej łącznie „Regulaminem”):
- Ogólnymi Warunkami i Zasadami, wyświetlonym na tej stronie;
- Informacja o ochronie prywatności;
- Powiadomienie o plikach cookie;
- szczegółowymi warunkami kampanii reklamowych, bonusów i specjalnych promocji oferowanych w naszej Witrynie;
- zasadami określonych gier oferowanych w naszej Witrynie, do których można uzyskać dostęp za pośrednictwem takich gier;
- innymi warunkami, które możesz zaakceptować w celu korzystania z niektórych sekcji i usług dostępnych w naszej Witrynie.
1.2 W przypadku jakichkolwiek rozbieżności, warunki kampanii reklamowych, bonusów i specjalnych promocji mają pierwszeństwo przed Regulaminem.
1.3 Jeśli nie akceptujesz i nie wyrażasz zgody przestrzeganie wszystkich postanowień Regulaminu, nie możesz otworzyć konta ani korzystać z żadnej z usług oferowanych za pośrednictwem naszej Witryny. Dalsze korzystanie z Witryny będzie oznaczać akceptację Regulaminu.
1.4 O ile nie określono inaczej, wszystkie odniesienia w Regulaminie do „my”, „nas”, „nasz”, „Firmy” odnoszą się do firmy prowadzącej Witrynę, podczas gdy odniesienia do „gracza”, „Ciebie”, „Twój” odnoszą się do osoby korzystającej z naszej Witryny i akceptującej jej Regulamin.
1.5 Wiążąca wersja Regulaminu to wersja w języku angielskim. Wszystkie tłumaczenia są dostarczane wyłącznie dla Twojej wygody. W przypadku rozbieżności między wersją Regulaminu w języku angielskim a każdą inną wersją językową, wersja w języku angielskim będzie rozstrzygająca. Akceptując Regulamin, zapewniasz, że Twoja znajomość języka angielskiego jest wystarczająca, aby w pełni zrozumieć Regulamin.
1.6 Kasyno oferuje dostęp do gier tylko przez chronioną sieć korzystającą z technologii szyfrowania wrażliwych danych.
Wymogi prawne i ograniczenia
2.1 Możesz korzystać z usług Witryny tylko po osiągnięciu pełnoletniości, zgodnie z obowiązującym prawem, i masz co najmniej 18 lat. Akceptując Regulamin, zapewniasz, że przestrzegasz powyższych ograniczeń wiekowych i musisz natychmiast opuścić Witrynę, jeśli nie masz jeszcze 18 lat.
2.2 Kasyno nie dostarcza żadnych zapewnień ani gwarancji w odniesieniu do legalności korzystania z Witryny, w szczególności w przypadku, gdy hazard jest zabroniony, regulowany lub nieuregulowany w Twojej jurysdykcji. Twoim obowiązkiem jest znajomość prawa swojego kraju dotyczącego hazardu online i korzystania z Witryny, przez cały czas. Przed próbą otwarcia konta w Witrynie, a następnie za każdym razem przed użyciem, musisz sprawdzić, czy hazard online jest legalny w Twojej jurysdykcji. Korzystając z tej Witryny, gwarantujesz, że możesz legalnie uprawiać hazard online. Jeśli kiedykolwiek hazard online w Twojej jurysdykcji stanie się nielegalny lub w inny sposób ograniczony, musisz natychmiast zamknąć konto w Witrynie i zaprzestać korzystania z jej usług.
2.3 Rezydenci następujących krajów („Wyłączone Jurysdykcje” Afganistan, Armenia, Białoruś, Belgia, Bułgaria, Chiny, Curacao, Cypr, Dania, Estonia, Gruzja, Iran, Irak, Izrael, Litwa, Malta, Mołdawia, Rumunia, Rosja, Korea Północna, Holandia, Szwecja, Ukraina (w tym terytorium Krymu), Wielka Brytania, Słowacja, Stany Zjednoczone, Wybrzeże Kości Słoniowej, Antyle Holenderskie nie mają prawa otworzyć konta w naszej Witrynie ani dodawać środków pieniężnych do swoich kont. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany listy wyłączonych jurysdykcji według naszego wyłącznego uznania i bez uprzedzenia. Wszystkie takie zmiany zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej. Należy często sprawdzać Regulamin, aby upewnić się, że nie znajdujesz się w żadnej z Wyłączonych Jurysdykcji, które są co jakiś czas aktualizowane. Jeśli mieszkasz lub znajdujesz się w jednej z tych jurysdykcji, zgadzasz się na niezakładanie i/lub nieużywanie swojego konta w Witrynie oraz natychmiastowe zamknięcia konta, jeśli zostało wcześniej założone.
2.4 Poza wymienionymi wyżej Wyłączonymi Jurysdykcjami, należy pamiętać, że niektórzy dostawcy oprogramowania reprezentowani w naszej Witrynie zabraniają klientom z niektórych jurysdykcji obstawiania zakładów lub korzystania z ich oprogramowania; jak wyszczególniono w części „Dodatkowe ograniczenia terytorialne” niniejszych Ogólnych Warunków i Zasad. Uzyskując dostęp do takiego oprogramowania, gwarantujesz, że nie jesteś rezydentem takich jurysdykcji.
Twoje konto
3.1 Aby korzystać z pełnej funkcjonalności naszej Witryny, musisz otworzyć konto w Witrynie.
3.2 Twoje konto w Witrynie musi być zarejestrowane na Twoje, poprawne, imię. Dozwolone jest tylko jedno konto na osobę, gospodarstwo domowe/adres, numer telefonu/adres e-mail i adres IP. Wszelkie inne konta założone w Witrynie będą traktowane jako „Duplikaty Konta”. Nie wolno próbować zakładać Duplikatu Konta, w tym podając fałszywe lub alternatywne dane uwierzytelniające. Jeśli otworzysz lub spróbujesz otworzyć jakąkolwiek liczbę Duplikatów Kont, zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia niektórych lub wszystkich kont bez odszkodowania i nałożenia następujących sankcji:
- Każda czynność wykonana przy użyciu Duplikatu Konta jest uważana za nieważną;
- Wszelkie promocje, w których brał udział Duplikat Konta, zostaną anulowane;
- Wszelkie wygrane uzyskane na Duplikacie Konta zostaną unieważnione. Wszelkie przetworzone wypłaty zostaną cofnięte i będą należne Firmie;
- Duplikat Konta zostanie zamknięty bez możliwości ponownego otwarcia.
3.3 Musisz zachować poufność swojego loginu/nazwy użytkownika i hasła oraz nie ujawniać tych informacji osobom trzecim. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za wszelkie działania i/lub transakcje dokonywane przy użyciu Twojego konta. Każda osoba, która wejdzie na Twoje konto przy użyciu prawidłowego loginu i hasła, będzie traktowana jako Ty, a wszelkie transakcje będą uznawane za ważne i dokonane przez Ciebie. Nie będziemy ponosić odpowiedzialności za osoby trzecie uzyskujące dostęp do Twojego konta ani za jakiekolwiek straty związane z nieuprawnionym użyciem Twojego konta; wszelkie takie nieautoryzowane użycie będzie traktowane jako użytek własny.
3.4 Nie możesz sprzedawać ani przenosić swojego konta na inną osobę i nie możesz kupować ani nabywać kont innych osób. Zgadzasz się, że każda taka próba będzie nieważna i będzie stanowić naruszenie niniejszych Ogólnych Warunków i Zasad. Ograniczenie to obejmuje, jednak nie ogranicza się do, całkowity zakaz przenoszenia jakichkolwiek aktywów o jakiejkolwiek wartości, takich jak między innymi własność kont, wygrane, wpłacone środki, zakłady, prawa i/lub roszczenia w związku z tymi aktywami, prawem, handlem lub innymi. Zakaz tych transferów obejmuje, jednak nie ogranicza się do, obciążania, zastawiania, cesji, użytkowania, obrotu, pośrednictwa, hipoteki i/lub darowizn we współpracy z powiernikiem lub jakąkolwiek inną osobą trzecią, spółką, osobą fizyczną lub prawną, fundacją i/lub stowarzyszeniem w jakiejkolwiek formie.
3.5 Zabrania się używania loginu i hasła jakiejkolwiek innej osoby w celu uzyskania dostępu do Witryny.
3.6 Należy zadbać o aktualność danych własnego konta. Należy natychmiast poinformować nas o wszelkich zmianach w danych rejestracyjnych.
3.7 Zamknięcie konta: możesz zamknąć konto w dowolnym momencie, kontaktując się z działem Obsługi Klienta, jednak obowiązują następujące warunki:
- Możesz zamknąć konto tylko wtedy, gdy nie ma już na nim środków (salda dodatniego lub ujemnego) i oczekujących wniosków o wypłatę.
- W przypadku, gdy chcesz zamknąć swoje konto z saldem dodatnim i/lub oczekującymi wnioskami o wypłatę, wszystkie środki na Twoim koncie zostaną unieważnione i zostanie zwrócona Ci ostatnia wpłacona kwota.
3.8 Wniosek o samowykluczenie: możesz skontaktować się z działem Obsługi Klienta za pośrednictwem e-maila: [email protected], a my pomożemy Ci zamknąć Twoje konto. Ponadto Twoim obowiązkiem jest powiadomienie Firmy o wszelkich innych kontach, które możesz mieć u nas, i powstrzymanie się od otwierania nowych kont. Firma dołoży wszelkich starań, aby zapobiec otworzeniu nowych kont, ale
ostatecznie Twoim wyłącznym obowiązkiem jest upewnienie się, że żadne inne konta nie zostaną
otwarte. Firma nie ponosi odpowiedzialności za potencjalne straty na innych kontach. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, które mogą być potencjalnie spowodowane przez hazard.
3.9 Zastrzegamy sobie prawo do odmowy otwarcia konta lub zamknięcia istniejącego konta bez uprzedniego powiadomienia lub uzasadnienia.
Twoje gwarancje
4.1 Zakładając konto w naszej Witrynie i korzystając z naszej Witryny, zapewniasz, że:
- działasz we własnym imieniu.
- jesteś użytkownikiem kompetentnym iprzestrzegającym prawa.
- nie jesteś osobą uzależnioną od hazardu, nie korzystasz z Witryny pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych substancji
- wszystkie dane i informacje podane podczas rejestracji w naszej Witrynie, są prawdziwe i rzeczywiste, i będziesz nadal aktualizować je w przypadku jakichkolwiek zmian;
- w pełni rozumiesz i akceptujesz fakt, że istnieje możliwość straty pieniężnej podczas korzystania z naszych usług;
- nie używasz środków pieniężnych otrzymanych w nielegalny sposób lub z nielegalnych źródeł.
- nie jesteś w zmowie i nie podejmiesz próby zmowy bezpośrednio lub pośrednio z innym klientem Witryny;
- karta kredytowa/debetowa lub inna metoda płatności używana do doładowania konta należy do Ciebie, nie została skradziona i nie została zgubiona przez inną osobę. Firma zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta i unieważnienia wszelkich wygranych w przypadku uzasadnionego podejrzenia, że niniejsze zapewnienie zostało naruszone.
4.2 Otwierając konto w niniejszej Witrynie, zapewniasz, że nigdy wcześniej nie rejestrowałeś/-aś innego konta ani nie otrzymałeś/-aś żadnych pieniędzy za pośrednictwem konta należącego do innej osoby
4.3 Otwierając konto w niniejszej Witrynie, zapewniasz, że przekazane nam informacje są prawdziwe i pełne, zgodnie z wymogami w formularzu rejestracyjnym.
Weryfikacja Twojego wieku, tożsamości i inne kontrole
5.1 Należy podać nam wszystkie informacje, których możemy zażądać w celu zarządzania Twoim kontem, weryfikacji tożsamości lub źródła środków wpłaconych na Twoje konto. Obejmuje to między innymi odpowiednio poświadczony dowód tożsamości, dowód zamieszkania, dowód własności i historię transakcji wykorzystywanych metod płatności, w tym wyciągi bankowe lub karty kredytowe/debetowe itp.
5.2 Możemy, według własnego wyłącznego uznania, skorzystać z wszelkich dodatkowych procedur i środków, które uznamy za stosowne, aby zweryfikować Twoją tożsamość, wiek, miejsce zamieszkania i inne okoliczności KYC Know Your Customer), zarówno przed jak i po dokonaniu wpłaty na konto.
5.3 Należy dostarczyć wymagane dokumenty i informacje w ciągu 30 (trzydziestu) dni od złożenia wniosku. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania płatności i/lub zawieszenia Twojego konta do czasu dostarczenia przez Ciebie wymaganych przez nas dokumentów i informacji, a także do trwałego zamknięcia Twojego konta, jeśli nie zrobisz tego w terminie. Zazwyczaj zweryfikujemy Twoje dokumenty i informacje w ciągu 10 (dziesięciu) dni od momentu udzielenia pełnej odpowiedzi na nasze żądanie, jednakże w zależności od okoliczności i złożoności danego przypadku, do zakończenia weryfikacji może być potrzebny dodatkowy czas i/lub kontrole.
5.4 Możemy korzystać z usług uznanych dostawców zewnętrznych w celu przeprowadzenia weryfikacji w naszym imieniu, w tym autoryzowanych biur informacji kredytowej, usług weryfikacji tożsamości i/lub oprogramowania zapobiegającego oszustwom. Dane osobowe mogą zostać przekazane takim stronom trzecim zgodnie z naszą Polityką Prywatności.
5.5 Akceptując niniejsze Warunki i Zasady, użytkownik uprawnia nas do przeprowadzania dodatkowych kontroli bezpieczeństwa w celu weryfikacji informacji o koncie i aktywności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz naszymi procedurami bezpieczeństwa i przeciwdziałania oszustwom, poprzez przeprowadzanie weryfikacji za pośrednictwem połączeń / telefonu, weryfikacji twarzy lub innej takiej weryfikacji, która jest wymagana w celu zapewnienia, że użytkownik jest tym, za kogo się podaje.
Saldo konta, wpłacanie i wypłacanie środków
6.1 Zakładając konto w Witrynie, zgadzasz się, że operacje finansowe związane z Twoim kontem będą przetwarzane bezpośrednio przez Firmę, operatora systemu płatniczego i/lub osobę trzecią wyznaczoną przez Firmę do wykonywania tej czynności.
6.2 Wpłaty lub wypłaty środków są realizowane przez wybrany przez Ciebie system płatności (spośród tych dostępnych w danym momencie na Witrynie). Tam, gdzie to możliwe, wypłaty są przetwarzane przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do zasilenia konta. Należy korzystać z usług systemu płatności dostępnych w Witrynie zgodnie z zasadami korzystania narzuconymi przez odpowiednich dostawców takich usług.
6.3 Saldo konta nie jest saldem bankowym i dlatego nie może być objęte ubezpieczeniem, zabezpieczeniem aktywów ani gwarancjami innego rodzaju. Wpłaty lub aktywne saldo nie są oprocentowane.
6.4 Dokonując wpłaty, udzielasz Firmie zgody na obciążenie salda wszelkimi karami lub opłatami związanymi z Twoją działalnością, zgodnie z Regulaminem lub obowiązującym prawem. Zgadzasz się również unikać obciążania wpłaconych środków, anulowania wpłat i zgadzasz się zrekompensować Firmie koszty związane z obciążeniami zwrotnymi i wycofaniami.
6.5 Firma zastrzega sobie prawo do określenia minimalnych i maksymalnych kwot deponowanych na koncie według własnego uznania.
6.6 Polityka zwrotów
6.6.1 Przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że Firma, co do zasady, nie oferuje zwrotów środków wpłaconych na konto. Jednakże, możemy rozważyć zwrot środków w wyjątkowych okolicznościach, w tym w przypadku problemów technicznych z naszą Witryną lub instrumentami płatniczymi.
6.6.2 Żaden zwrot nie może zostać przyznany, gdy wpłata, której dotyczy (w tym bonus) były już wykorzystane na grę.
6.6.3 Aby otrzymać zwrot pieniędzy, należy skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta w ciągu 24 (dwudziestu czterech) godzin od danej transakcji. Postaramy się odpowiedzieć na Twoją prośbę w ciągu 10 (dziesięciu) dni roboczych. Aby uniknąć wątpliwości, decyzje dotyczące wszystkich zwrotów podejmowane są zawsze według naszego wyłącznego i absolutnego uznania.
6.6.4 Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania jakiegokolwiek zwrotu lub odwrotnej transakcji, dopóki tożsamość Użytkownika Konta Gracza nie zostanie ustalona w sposób dla nas satysfakcjonujący. Użytkownik wyraża zgodę na dostarczenie na nasz wniosek dokumentu tożsamości (paszport, prawo jazdy, dowód osobisty) oraz jakiegokolwiek potwierdzenia adresu zamieszkania (rachunek za media, wyciąg z banku, umowa wynajmu itp.). Może być wymagana również weryfikacja własności danej metody płatności. Jeżeli taka dokumentacja nie zostanie dostarczona w ciągu 30 dni od naszego
żądania, wtedy taki zwrot lub odwrotna transakcja nie zostanie dokonana, Konto danego Gracza zostanie zamknięte, a sam Gracz utraci wszystkie fundusze na swoim Koncie. Taka decyzja będzie ostateczna, wiążąca i nie będzie podlegać apelacji.
6.6.5 Jeśli konto było zasilane za pomocą karty kredytowej, zastrzegamy sobie prawo do wypłacenia wszystkich wniosków o wypłatę aż do wysokości całkowitej wpłaconej kwoty jako zwrotu pieniędzy za dokonane zakupy.
6.6.6 Jeśli jakikolwiek zakup kartą kredytową zostanie uznany przez naszych procesujących karty kredytowe lub przez nasz dział KYC za obarczony niedopuszczalnym ryzykiem ze względów bezpieczeństwa lub prawnych, kasyno zainicjuje zwrot pieniędzy za wszystkie takie transakcje z powrotem na kartę kredytową i powiadomi wszystkie odpowiednie władze i strony.
6.6.7 We wszystkich przypadkach, gdy dokonujemy zwrotu, wszystkie bonusy i wygrane na Twoim saldzie zostaną odjęte przed obliczeniem kwoty do zwrotu.
6.7 Możesz wypłacić dowolną wygraną ze swojego konta, przesyłając prawidłowy wniosek o wypłatę. Będziemy przetwarzać wszystkie takie wnioski zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi wypłat opisanymi w Regulaminie.
6.8 Minimalny wymóg obrotu środkami przed wypłatą wynosi 1x. Jeśli zakład ze środków (kwota postawionych zakładów) jest mniejszy niż kwota wpłaty, zastrzegamy sobie prawo do anulowania wszystkich wygranych i utrzymania prowizji w wysokości 10% (ale nie mniej niż 0,5 USD kwoty ostatniej wpłaty jako koszty płatności oraz 15% prowizji, jeśli saldo konta zostało obciążone kartą płatniczą lub przelewem bankowym.
6.9 Zgadzasz się, że Firma zastrzega sobie prawo do anulowania wypłaty w przypadku podejrzenia o oszustwo, zmowę lub nielegalną działalność.
6.10 Firma postara się spełnić Twoje życzenia dotyczące metody płatności, jednak nie może zagwarantować, że użyje metody płatności, którą preferujesz. W związku z tym Firma może przetwarzać i realizować płatności przy użyciu systemów płatności, które różnią się od poproszonych do przetworzenia Twojej wypłaty.
6.11 Wszystkie wypłaty są przetwarzane zgodnie z naszymi miesięcznymi limitami wypłat i wzięciem pod uwagę statusu VIP klienta żądającego wypłaty.
6.12 Poziom VIP klienta jest określany przez aktywność w ciągu 90 dni kalendarzowych przed złożeniem wniosku o wypłatę i może być zmieniany w zależności od stosunku dokonanych wpłat i wypłat oraz otrzymanych bonusów. Status klienta, który przez miesiąc nie obstawiał aktywnie, jest automatycznie obniżany do najniższego poziomu.
6.13 Na swoim koncie klient jednocześnie może mieć maksymalnie trzy oczekujące wypłaty.
6.14 Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania płatności zgodnie z indywidualnym harmonogramem, ustalenia minimalnej i maksymalnej kwoty na jedną transakcję oraz czasu tej transakcji, które mogą się różnić w zależności od metody wypłaty, poziomu konta lub innych istotnych czynników.
6.15 Wnioski o wypłatę środków są przetwarzane przez Dział Finansowy w ciągu 3 dni roboczych od złożenia wniosku i/lub 3 dni roboczych po wypłaceniu ostatniego żądania wypłaty, pod warunkiem spełnienia wszystkich pozostałych warunków i sprostania wymogom kontroli, opisanych w Regulaminie. przedstawiciele Działu Finansowego przetwarzają wnioski o wypłatę środków pieniężnych w godzinach od 600 do 1700 GMT, od poniedziałku do piątku. Wyrażasz zgodę na zapoznanie się z harmonogramem wypłat środków. Po rozpatrzeniu przez Dział Finansowy wniosku o przekazanie środków, wszelkie dalsze opóźnienia w przetwarzaniu płatności nie są odpowiedzialnością Firmy.
6.16 Firma może opóźnić przetwarzanie wniosku o wypłatę w celu sprawdzenia tożsamości, stanu
konta, źródła środków i zgodności z Regulaminem. W takich przypadkach Firma może rozpocząć i/lub wziąć udział i/lub poprosić o pomoc w badaniu okoliczności, a użytkownik zgadza się na zapewnienie wsparcia i pomocy w takim dochodzeniu. Firma zastrzega sobie prawo do odroczenia wykonania płatności lub dostarczenia sumy wygranych do momentu pomyślnego zakończenia wszystkich procedur weryfikacji i kontroli opisanych w Regulaminie.
6.17 Firma utrzymuje środki klientów oddzielnie od środków własnych na dedykowanych rachunkach bankowych klientów. Taka konfiguracja zapewnia bezpieczeństwo środków przechowywanych na rachunkach klientów w przypadku niewypłacalności. W związku z tym w przypadku naszej niewypłacalności Twoje środki są chronione i zostaną Ci zwrócone.
6.18 Jeśli Właściciel Konta nie zaloguje się na swoje konto przez okres 180 dni, konto zostanie uznane za „konto nieaktywne”. Co miesiąc możemy pobierać 5 (pięć) EUR jako opłatę administracyjną, podczas gdy konto pozostaje nieaktywne. Mamy prawo do zmiany miesięcznej opłaty administracyjnej według własnego uznania bez uprzedzenia. Jeśli saldo konta jest mniejsze niż 5 (pięć) EUR, zostanie pobrana z niego cała dostępna kwota. Gdy saldo osiągnie zero, nie będą już naliczane żadne opłaty administracyjne.
6.19 W przypadku wadliwego działania oprogramowania, błędnych transakcji finansowych itp. Firma ma prawo odpisać nieprawidłowo naliczone środki z konta użytkownika, a także zobowiązuje się do zwrotu wszystkich kwot nieprawidłowo odpisanych lub nienaliczonych z powodu problemów technicznych na kontach klientów w ciągu 30 dni od momentu wykrycia takiej awarii.
6.20 W przypadku, gdy Firma omyłkowo (z powodu błędu technicznego w tabeli wygranych, błędu spowodowanego czynnikiem ludzkim lub innego rodzaju błędu) zasiliła konto gracza środkami, które nie należą do niego, wówczas kwota ta zostanie uznana za własność Firmy i zostanie odjęta z konta gracza. Jeśli gracz wypłaci środki, które nie należą do niego przed zauważeniem błędu, wówczas błędnie wypłacona kwota (bez uszczerbku dla środków prawnych i działań gracza) zostanie uznana za dług gracza wobec Firmy. W przypadku niedokładnego uzupełnienia salda gracza musi niezwłocznie powiadomić Firmę za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6.21 Przekazywanie środków między graczami w jakiejkolwiek formie jest surowo zabronione. Firma zastrzega sobie prawo do zablokowania wszystkich kont zaangażowanych w przelewy, odliczenia wszelkich wygranych i zgłoszenia takich działań odpowiednim władzom.
6.22 Firma jest upoważniona do odpisania salda dodatniego na Twoim koncie w celu przesłania kwoty należnej Firmie w dowolnym momencie.
6.23 Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za pokrycie wszystkich podatków, składek i innych wydatków związanych z wygraną wynikającą z korzystania z usług Witryny. Zgadzasz się zrekompensować Firmie wszystkie wydatki lub straty, które Firma może ponieść w wyniku jakiegokolwiek zobowiązania lub roszczenia przedstawionego nam przez organ rządowy w związku z wymogami potrącenia lub zapłaty pod